Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 13 december 2009

Julbord

Idag var vi på julbord med min pojkväns släkt. Det var trevligt, även om jag var lite lätt "upprörd och olycklig" över en incident precis innan vi åkte. Det drog ner mitt humör en hel del. Kunde inte behålla maten alls, utan jag kände bara en sådan skuld och ångest över att jag åt. Har på två dagar inte tränat och känner en sådan skuld för det. Men i morgon ska jag köra hårt!

"I morgon har jag LOVAT mig själv att äta all mat och inte spy. Min kropp behöver det, jag behöver det. Det handlar om kärleken till mig själv, visst älskar jag mig själv? Eller? Jo, det gör jag, om jag känner efter ordentligt. Måste bli snällare mot min stackars kropp. Verkligen!! Okej"

1 kommentar:

  1. Bra inställning! Helt rätt, du behöver maten, du blir starkare då.
    Jag tror på dig.
    Kram

    SvaraRadera