Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 27 mars 2010

Förlåt

För dålig uppdatering, men det är så mycket som snurrar i mitt huvud och jag har svårt att sätta ord på mina upplevelser och känslor. Mitt friska jag slåss mot anorexin och det lyse igenom i mina texter och kan tyvärr skada andra. Det är svårt att dölja mina tankar och känslor, särskilt dem sjuka. Jag har fortfarande en dödlig strävan efter att gå ner i vikt, ångesten styr mina handlingar. Även om jag INTE vill känna så här så gör jag det och det är det som tydligörs här på bloggen. Jag ljuger mot mig själv, men innerst inne är det ett spel jag kör för att uppfylla anorexins krav. Jag kanske helg enkelt slutar blogga här och startar upp en ny, eller slutar att blogga helt. Sprider bara min negativa energi.

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut inte att du ska sluta blogga! Jag tycker du inspirerar till mycket bra saker! Du kommer ju framåt hela tiden och bevisar att det går att komma framåt! KÄMPA PÅ!

    SvaraRadera