Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 26 april 2010

Kväll

Ridningen gick super och jag är lagom mör nu! Sitter med en kopp thé i handen och läser bloggar. Kom på i skrivande stund att jag måste deklarera. Har SEB och det suger, för deras e-legitimation fungerar inte bra. Så allt måste fyllas i för hand! Jag hatar att deklarera, räcker det inte med att jag betalar skatt? Nej tydligen inte....

I morgon ska jag träffa terapueten, vilket känns skönt. Har några tankar och funderingar som jag vill ta upp med henne. Annars händer inte mycket, ska passa på att ta det lugnt i morgon och vara med Sunny, för det behövs. De senaste dagarna har jag bort prioriterat honom och det känns inte bra. Visserligen går han i hagen hela dagarna, så han lider inte, det är mer jag som lider tror jag!

Nej nu ska jag fortsätta läsa bloggar, har ni några bra bloggar som är värda att läsa kan ni väl länka dem till mig!

1 kommentar:

  1. Tack för tipsen! Jag ska verkligen försöka använda något utav dessa. :)

    Jag har en massa bloggar i min länklista, alla väldigt läsvärda. :)

    Ta hand om dig, kramar

    SvaraRadera