Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 15 april 2010

Trött

Har haft en fullspäckad dag, gjort saker jag inte bör göra, men som jag gärna vill göra! Är nu så trött att jag knappt inte vet vart jag ska ta vägen. Stallet är i alla fall avklarat och jag ska se till att pallra mig till gymet för att köra styrka i 30 min. Sedan är min dag över och jag ska inta sängen. Inser för varje dag hur trött jag egentligen är, men som jag total ignorerar. Måste bli bättre på att lyssna på den inre GODA rösten, det blir så lätt att man stänger av alla röster, för att orka kämpa.

Pojkvän står och lagar korvstroganoff, usch, korv, men det är bara att tugga och svälja. Är för övrigt vrålhungrig. Till lunch blev det en grekiskssallad och frukost 1 macka, så jag har lite att ta igen. (Fast åt både en banan + lite yoghurt+musli till mellanmål). Undrar också vart mitt protein som jag beställt tagit vägen, borde fått det nu vid det här laget... Hmmm.....Får kolla kolinr. Nej nu blir det mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar