Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 14 december 2009

Allt handlar om självrespekt

Idag har jag verkligen försökt att jobba med min självrespekt. I och med att jag och min f.d bästis haft och har kontroverser, satte jag för första gången ner foten ordentligt. Jag skrev ett mail till henne där jag förklarar mina känslor, samtidigt som jag på ett moget sätt tar upp hennes felaktiga beteende. Brevet är hårt, kallt, men samtidigt väldigt mjukt. Det finns inga hårda ord, utan bara ren smärtsam sanning. Jag står upp för mig själv, att jag vägrar att bli behandlad som jag blir. Egentligen smärtar det i mig, anser mig inte vara värd så mycket, men jag måste försöka kämpa med självrespekten. Tänk på det! Jobba med att älska dig själv, även om du inte gör det alla gånger!

Mitt matintag har inte varit bra idag. 272 kcal + träning. Måste äta meeeer. suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar