Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 13 december 2009

I går var ingen bra dag

Vaknade av och an i natt, anledningen var både hunger och samvete. Jag vet att det inte är bra att spy, jag är så rädd att förstöra mina tänder och min hals, men ändå gör jag det. Igår spydde jag 4 ggr. Åt nog totalt 500 kcal på hela dagen, svårt att räkna när jag spyr så mycket. Hur lång tid tar det innan tänderna blir förstörda? Borstar dem i den mån jag kan direkt efter att jag spytt. Dock är det inte alltid möjligt.

Vi var även och såg filmen 2012 igår, det var andra gången jag såg den. Jag gillar att se filmer flera gånger, då jag slipper sitta och oroa mig över hur allt ska sluta. Låter lite töntigt, men jag är inte särskilt cool. Idag ska vi på julbord. Lovat mig själv att jag ska behålla iaf hälften av maten. Nej nu ska jag stoppa i mig något att äta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar