Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 9 december 2009

Julbak

Idag har jag kokat knäck. För ikväll kommer några kompisar hem till oss på julfika. Igår bakade jag lussebullar. Det är frestande att ta några. Men jag lyckades begränsa mig till 2 Lussebullar och idag 3 knäck. Vilket är enastående från min sida! Om jag nu har problem att äta, så ska jag inte slösa kalorier på mat som ändå inte gör mig något gott. Försöker få i mig mat som är nyttig och bra för min kropp. Sitter just nu och äter 3 stekta ägg. Då jag är borta hela em, ej ätit frukost + tränat 5 km i morse och ska rida i eftermiddag, tillåter jag mig att äta 3 ägg. För ikväll ska jag bjuda på amerikanska pannkakor, vilket gör att jag kommer äta, men troligtvis inte kunna behålla maten. Därav äter jag nu.

Idag ska jag till terapueten. Har lite ont i magen inför det, känns lite små jobbigt. Jag känner mig alltid besvärad när jag är där. Hon är bra min terapuet, men jag känner mig inte bekväm i hennes sällskap. Hoppas tiden löser det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar