Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 9 december 2009

Tröttsamt

Har spytt 1 gång idag, har ätit knäck, en lussebulle och 3 ägg. DÅLIGT samvete. Varför vet jag egentligen inte. Kanske för att jag har sjuka ideér för mig. Jag sätter upp regler kring vad jag får äta och inte. Ägg är okej. Knäck är inte okej. Kompensera det med att varken äta frukost eller middag. Eller jag åt middag men behöll den bara i några minuter. Jag har ätit 580 kcal idag. Dock är det onödiga kcal, då 160 var från knäck och 272 kcal från ägg. Å andra sidan VET jag att det är på tok för lite. Men säg det till mitt sjuka jag. Undrar om flouxetinet gör sitt. Är livrädd att gå upp IGEN av antidepp. Men men. Får hålla koll.

En sak jag tycker är sjuk, är att jag i fredags vägde 56.7 och idag, vägde jag 54.3. Fattar nada, hur kan det gå så fort? Är det bara muskelmassa? Jag har tränat på en del, försöker gå så mycket som möjligt. Samtidigt ska jag äta mer, vet det! Ska steka några mer ägg nu....jag behöver det. Faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Tack! Allt i brevet stämmer inte 100. Han läser den ibland vet jag men inte min föräldrar. men pratar ofta med dem. Särskilt pappa, mamma är lite svårare... ta hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Det går att gå in på din blogg bara man raderar allt i adressen utom själva blogg adressen, har haft ett antal personer som haft likadant, det är lite mysko.

    Förlåt att jag inte svarade igår men jag var så sjukt trött på allt bara. Jag tror personligen inte att man kan ha hennes kropp (notera: äta som hon gör och träna som hon gör) utan att ha i alla fall en liten ätstörning.

    Det kommer bättre dagar, koncentrera dig på att få i dig riktig mat först och främst. :)Du klarar detta!

    SvaraRadera