Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 9 januari 2010

Ny dag, nya tag...

Kom precis hem, har varit ute med hunden på en liten promenad. Det är svinkallt ute, därför kan jag inte gå så länge. Min hund hatar täcke, så jag försöker undvika att använda det. Solen skiner, himmelen är klarblå och det är minus 15 grader. Egentligen en väldigt vacker dag, men jag längtar till våren, när man kan börja träna ute, utan att behöva frysa och pälsa på sig kläder.

Idag ska jag äta lunch med några kompisar, ska bli jättekul. Dock finns det ett orosmoln i magen, vad ska jag äta? Hur mycket? Kan jag behålla det? Det blir oftast en massa prat om mat och vikt, vilket iof är bra, för då tappar jag hungern och suget. Planerar att inte äta något mer än lunchen idag, samt middagen med min familj (vilket jag spyr upp). Då borde jag hamna runt 400 kcal. Måste gå. Fast vad är det som ska gå? Att jag svälter mig? Åh, önskar att aldrig denna soppa börjat.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar