Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 4 januari 2010

Skapa en viss av ordning



Har precis städat hela lägenheten, nu doftar det gott av såpa i hela huset! Jag känner mig smått stressad, om en timme ska jag träffa min älskade för att äta lunch ihop och jag sitter svettig och dan i bara mjukisbyxor. Men kände att jag behövde rensa upp kaoset hemma, om omgivningen blir lugnare så blir jag lugnare. Min hund löper för första gången nu, hon springer runt i lägenheten och gnäller. Tokan! Haha, hon är verkligen LIVRÄDD för dammsugaren. När vi tar fram den får hon PANIK. Det är ju synd om henne, men lite fjantig är hon, det har ju aldrig hänt något.

Idag ska jag äta en sallad, och jag ska behålla den. På något sätt måste jag återfå kontrollen över demonerna. Jag ska inte satsa på att gå upp i vikt, för jag ligger ganska bra just nu, i förhållande till hur jag brukar väga som "frisk". Ska istället börja träna mer, tänka på att bygga upp kroppen och inte bryta ner den. Det känns som ett stort hinder för mig just nu, men jag måste ju försöka. Vill man så kan man. Nu gäller det bara att vilja....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar