Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 4 januari 2010

Love is in the air!

Åh, idag har vi haft det sååå mysigt jag och min älskling. Vi firar två år idag! Det började med en lunch på en salladsbar, sedan när han kom hem hade jag tänt ljus i hela lägenheten och förberett maten. Vi åt otroligt gott (även om jag inte kunde behålla det) och drack vin. Vi hade endast stearinljusets sken och i bakgrunden spelades kärlekslåtar. Efter middagen förflyttade vi oss till vardagsrummet och dansade till de lugna låtarna<3>

Det känns så skönt att ha en sådan underbar kille, utan honom hade jag inte orkat mig igenom allt det här. Vi passar så bra ihop och jag kan inte se ett liv utan honom! Kärlekskrank som jag nu är.....Detta var verkligen vad jag (vi) behövde och nu ska vi snart göra kladdkaka och titta på film. Vid 21 i kväll ska vi träna lite på gymet för att sedan mysa hela natten! Måste ju skriva ner de bitar i mitt liv som är bra också:)

1 kommentar:

  1. Låter underbart. Det verkar du vara väl värd!
    Grattis till jubileumet :) !

    Kram syster

    SvaraRadera