Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 5 januari 2010

Utmattad


Vaknade i natt, varför vet jag inte. Kunde inte somna, fick ingen ro. Ångestnivån var hög och jag hade innan jag vaknat, drömt en massa mardrömmar. Mestadels handlar mina mardrömmar om mat eller mobbning. Att jag äter och inte kan spy, eller tvingas i mat alternativt om personer som slog och mobbade mig i skolan när jag var liten. Det känns tryggt på något vis att vakna upp bredvid min kille, det gör mig lugnare. När jag väl lyckades somna om igen, var det bara 1 timme tills vi skulle gå upp.

Kom nyss hem från träningen, sprang på crosstrainern, jag klarade 5 km på 27 min och 20 sek! Mitt rekord! Men snacka om att jag var helt sluuut efteråt, vinglade av maskinen och satt mig ner för att inte svimma. Nu ska jag ta och äta något, så att jag orkar resten av dagen!

Dagens tanke: MAN KAN ALLT MAN VILL-VILL DU?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar