Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 6 januari 2010

Träning

Idag gick det riktigt bra på träningen. Slog nytt P-rekord:5 km på 25 min 50 sek på crosstrainern! Det är lättare att träna på eftermiddagen, även om det i sig är jobbigare att komma iväg. I morgon ska jag träna styrketräning, har slarvat en hel del med det på sistone. Mina järnspöken säger att jag går upp av styrketräning, men så är ju inte fallet. Måste bara förstå det.

Annars har dagen varit jobbig, haft mycket ångest och inte kunnat behålla maten. Nu ska jag iväg för att träffa en kompis. Får se om det blir någon middag nu när min kille äter före mig....

2 kommentarer:

  1. Tränar du hemma eller på gym? Jag vill så jävla gärna ha en crosstrainer hemma, så nice!

    SvaraRadera
  2. Svar: Ska jag vara ärlig nu? Jag har verkligen ingen brist på kolhydrater, det kan jag lugnt säga. Och det hatar jag också iofs. SÅ nej, där liggr inte problemet.

    Och som sagt tidigare; det är inget sötsug, det är ett HETSUG! Det går inte att kontrollera varken mig eller hetsen. Jag blir som ett monster som äter alla (läs: allt ätbart) i sin väg! Jag kan stå och LAGA MATEN, dvs i ugnen/ stekpannan innan, fullt medveten om vad jag gör, men ändå inte. Helt GALET JÄVLA JOBBIGT.

    SvaraRadera