Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 6 januari 2010

Det är konstigt vad ens psyke kan spela än ett spratt

Hur kan man anse att man äter för mycket, när det är så att man i verkligheten äter alldeles för lite? Hur kan spökena få en sådan makt över ens förnuft? Har gått runt med en otrolig ångest idag, vet inte om det kan bero på de sista dagarnas oregelbundna medicinering. Åt ett ägg till kvällsmål, eftersom jag verkligen vill orka ge allt på morgonträningen i morgon. Sedan bär det av mot hufvudstaden (lång tid med tåg usch) för att träffa mammsen och syster. Dock har jag en extrem ångest inför middagen på kvällen, då jag vet att mamma har ögonen på mig. Hur ska jag klara av att äta? Detta är inte likt mig, men det liksom knyter sig i magen så fort jag tänker på mat.

Sedan ska jag åka hem i helgen och hälsa på några vänner. Spännande, men samtidigt jobbigt, känner mig så nere just nu, orka sätta på masken och låtstats att allt är bra.....But I have to....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar