Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 21 februari 2010

Ännu en vecka har passerat...

Dagarna går så himla fort. Nu är det söndag igen, det innebär att det är en ny vecka i morgon. Ny vecka innebär nya tag eller hur? Efter en ganska så misslyckad helg så innebär den kommande veckan nya tag. Jag har inte klarat av att anta de nya utmaningarna, vilket innebar någon form av "förbjuden" föda, såsom godis, chips, bulle etc, utöver alla mål. Jag orkar inte gå in på några detaljer, men jag klarade inte av att behålla något, inte ens maten. Så nu ska jag ta det lugnare och försöka återfå kontrollen och få in alla mål mat igen. Det blev ingen träning heller för min del och det gjorde ju allt värre. Men idag åt jag iaf 4 mål mat och bara spytt en gång. En avsevärd skillnad från igår.

Dagens mat såg ut såhär:

Frukost: 1 port gröt+mjölk+1 skiva bröd med skinka
Lunch: En Ceasarsallad+ 1 knäckebröd sport
Mellanmål: Kladdkaka (spydde tyvärr)
Kvällsmat: 2 skivor bröd+räkost+1 port gröt+3 msk lätt keso+1 dl yoggi+1 ägg

Träning:
30 min cykel hård
30 min styrka ö.k
8000 steg

Helt ok.

2 kommentarer:

  1. NY vecka är nya tag, instämmer! Det kämpar vi för:)

    Är med dig när det gäller att inte se sig själv smal i spegeln.. 57cm är också smalt och om jag inte mins fel måttet för size zero, så det borde ju säga en del.
    Men vem har sagt att vi måste bli överviktiga? Det sitter inte i vikten tror jag och jag kan fortfarande ha alla förbaskade tankar även om jag väger 110kg. Fast då har jag väl tagit självmord, men du förstår principen!
    Jag tror det blir dagvård men jag är livrädd för det!!! Måste man äta up? T.ex jag tycker inte om ost och korv men de kommer säkert se det som en ätstörningsgrej och tvinga i mig, eller? Ska på möte imorgon så får vi se vad vi kommer fram till..

    Puss och kram din lilla kämpe<3<3

    SvaraRadera
  2. KRAM!!! Och kämpa på min vän!

    SvaraRadera