Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 22 februari 2010

En bra måndag!

I morse sprang jag 7 km på 30 min 28 sek. Sedan bar det av mot dagvården och åt hela frukosten, för att sedan sova fram till lunch. Har dock lite problem med magen, så jag får väldigt ont när jag äter, därav ser jag till att äta fler små mål! Men ska snart till sjukhuset för att få det utrett, lite läskit, men värt det! Red idag och det gick suuper. Idag känner jag mig så glad! Varför vet jag inte, visst börjar ångesten att komma krypande pågrund av dagens matintag, men på något vis måste jag lära mig att stå ut med dessa känslor. Åt en kladdkaka idag, men grädde. Jag behöll den, även om jag bara ville gå och spy. Känslan av äckel omger mig och jag försöker intala mig själv att det är ok, inget att må dåligt över. Visst sitter fröken anorexi på axeln hela tiden, men jag har börjat att slå dövörat till. Bara jag kan besegra fröken anorexi, har börjat inse det nu.

Dagens matintag:
Frukost: 2 mackor+räkost+paprika+1 glas mjölk+ 1 kopp Te
Lunch: 1/2 port vitfisk+potatis (1 st)+lite sås+grönsaker
Mellanmål: Kladdkaka+vispgrädde+latte
Middag: 1 ägg+1/2 avocado+3 msk mini keso+2 mackor m räkost+1 port gröt
Dagens intag: ca 1460 kcal

Dagens träning:
14000 steg
30 min hård cross
50 min ridning
Dagens uttag: 1026 kcal

Med min basala metabolism har jag förbrukat 2436 kcal, vilket gör att jag trots all denna mat, ätit 1006 kcal för liiite. Det känns helt sjukt, jag känner mig jätte mätt och äcklig. Jag har en helt snedriven bild av det hela....

1 kommentar:

  1. Snedvriden bild? jaa det kan man säga...
    Du sprang 7km på morgonen innan frukost!! Då måste man verkligen äta asmycket för att inte gå ner och det har du faktist inte gjort! Men tummen upp att du gick emot att spy:) Försöker också starkt på det nu! Och har ätit mer än normalt idag:S läskigt...

    SvaraRadera