Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 3 februari 2010

Dag 3

Har suttit länge med min behandlare, jag berätta om mitt kopensationstänkande och ångest. Idag lyckades jag bara äta 1 macka, mer gick inte. Nu ska jag träffa en underbar vän för lunch, var ok att smita från dagvården. Måste klara av detta mål. Ikväll blir det ridning samt att min andra halva kommer hit och umgås med mig! Skönt med sådana underbara vänner!!

Lunchen får bestå av en sallad, sedan ska jag äta mellis innan stallet och middag efter ridningen. Kanske blir det en frukt också. Gah vad jobbigt allt är nu. Känner mig äckligt fet och att jag inte behöver äta för att jag har hullet att leva på.

2 kommentarer:

  1. Stor, varm kram! Jag vet att du fixar det min vän! Som du skrev till mig en gång; vi får simma tillsammans!

    Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Glad jag blir över att du taget ett steg framåt. Dagvård skulle kanske vara bra för mig med eftersom man nästan måste börja lära sig äta pånytt igen... känner mig som ett barn som inte kan hantera en sådan enkel sak!

    Usch den där sista meningen är så igenkänd att det är läskigt. Bort med den!!
    You can do it<3

    SvaraRadera