Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 3 februari 2010

Dag 2

Denna dag var inte så jättebra, för det första övergick min eurforiska känsla till ångest, när det sedan visade sig att lunchen bestod av en rätt jag absolut AVSKYR (alltid gjort långt innan ätstöringarna) höll jag på att bryta ihop, fick ju inte i mig någonting. När min behandlare och jag sedan satt ner och prata var samtalstonen från min sida ganska föraktande och avvisande, för jag blir sådan när jag ständigt får höra förolämpningar. (Typ påstod han att jag har bulimi, som han sedan tog tillbaka, sedan sa han att jag inte fick dricka Latte även om jag själv ville ha det och att jag tyckte det var ok, vilket gjorde att fler "förbud" sattes upp för mig och ökade på min ångest. Sedan sa han att jag inte var "underviktig", som han sedan tog tillbaka och bad om ursäkt över.) Detta resultera i att jag fick jättemycket ångest och "tjockhets" känslor, att jag var för fet, hur jag ens kunde tillåta mig själv att fråga om jag fick dricka latte och "jo jag kanske hetsäter" trots allt? I sin tur genererar det i att jag tycker han är oprofessionell och korkad och allt förtroende raserar. Har man ingen ätstörning INNAN man kommer till dagvården, då garanterar jag att man får det efteråt. Kanske borde sätta alla överviktiga på dagvården?

Nej nu ska jag iväg till Dagvården dag 3 (skrev detta i efterhand för jag somna så tidigt). Hör senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar