Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 4 februari 2010

Dag 4 + vägning

Mår helt katastroft dåligt. Vägde mig här på avdelningen i morse. Vågen visade 47.8 kg!!!! DET ÄR AS MYCKET!!!!! vägde mig hemma igår och då vägde jag 45.8 kg, alltså 2 kg mindre. Min ångest är fruktansvärd. Jag går upp av inget, åt middag igår och spydde inte på hela dagen, + 2 kg bara på ett dygn. Försöker trösta mig med att jag hade kläder på mig, men det spelar ju ingen roll, det är fortfarande 2 kg!!!!!! Ingen mat idag, nu fick hon rätt, jag är värdelös och tjock. Fan fan fan. Vill inte mer. Jag skulle lyssnat på henne, men det gjorde jag inte, hädanefter ska jag göra det!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vännen, vännen, vännen...
    Vill krama om dig, hårt.
    Du är inte ensam.

    SvaraRadera
  2. ingen fara, man kan inte jämföra två vågar eftersom de inte har samma nolla, välkänt fenomen inom vetenskapen. begreppet kallas "kalibrering".

    SvaraRadera
  3. men vännen. det är en minimal vikt. får jag fråga hur lång du är? kramar!

    SvaraRadera