Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 10 februari 2010

Dag 7

Orkade inte uppdatera något mer igår, för jag var helt slut. Dagen gick väl ganska bra, men inte på ett positivt sätt. Jag åt alldeles för lite och tränade för mycket. På morgonen så sprang jag 6 km på 29 min, sedan under dagen blev det totalt 21 000 steg, alltså jag gick hur mycket som helst. Åt hela frukosten, lunchen men resten av dagen var inte mycket att hurra för. På kvällen var jag så trött, helt slut. Hon hade verkligen kört slut på mig, allt var dimmigt och jag var helt borta. Vi gick och lade oss tidigt, men jag kunde inte sova ordentligt utan drömde mycket och sov mycket lätt. Jag vaknade även tidigt i morse...

Det är när man väl börjat äta igen som man verkligen känner hur hårt det tar på kroppen att svälta, förut kände jag inte hur trött jag blev, eftersom det var en vana att vara trött. Men nu känner jag hur svag, disträ och okoncentrerad jag blir av att svälta och då är inte jag särskilt mager....Måste orka nu, hon får inte vinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar