Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 26 februari 2010

Det var väldigt segt på dagvården idag. Har börjat få ångest över mitt matintag, tycker jag äter för mycket och drömmer mardrömmar om mat nätterna igenom. När jag kollar mig i spegeln så vill jag bara gråta. Idag var jag och några kompisar inne i stan o shoppade lite. Jag hatar att prova kläder. Men hittade lite saker som såg helt ok ut. Har dock insett att man går mycket när man shoppar, har redan gått 20.000 steg. Nu ska vi ut på krogen och dansa. Det är jag och några tjejkompisar, det skall bli kul :) ! Hehe...ringde min pojkvän och frågade hur mkt kalorier en xide bright innehåller ca 100 kcal. Men jag skippar nog drickat ändå...

Dagensmatintag
frukost: 2 mackor+räkost~200 kcal
lunch: sushi 8 bitar (fick inte i mig maten på dagvården, den var så äcklig) ~450 kcal
mellis: 1 latte+ 3/4 kladdkaka+grädde ~300 kcal
middag: kycklingsallad med fetaost och oliver+ Cola light-~230
kvällsmål: 1 frökuse+ räkost~100 kcal
Tot: 1280 kcal (räknat i huvudet så jag räkna lite högre ifall att)

Dagensuttag:
22.000 steg~470 kcal
dansa hela natten: 200 kcal
Tot: 670 kcal

nej nu ska vi dra ut! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar