Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 24 februari 2010

Han vet precis vad jag behöver

Min pojkvän kom hem, såg till att jag fick i mig kvällsmålet och gav mig sedan en massage. Har så ont i kroppen pga all träning. Just nu masserar han mina fötter! Är inte detta kärlek? Världens bästa pojkvän!

Dagens Mat:
Frukost: 1 kokt ägg, 1/2 portion gröt+1 macka med räkost. ca: 240 kcal
Lunch: Köttbullar+potatis+sås. Ca 300 kcal
Mellanmål: Kladdkaka+äpple+köttfärsås (spydde) ca 150 kcal
Middag: Spaghetti+köttfärsås+paprika ca 400 kcal
Kvällsmål: Äpple+macka+räkost ca 140 kcal

Tot: 1230 kcal

Dagens ut
8000 steg ca 206
ridning ca 340 kcal

tot: 546 kcal

Usch så mycket jag ätit idag. Men men, det är bara anorexin som talar, jag måste skärpa mig nu!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar