Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 27 februari 2010

Lyckad kväll trots allt

Jag hade många jobbiga tankar igår, mycket berodde på min osäkerhet bland en massa människor, men också känslan av att vara groteskt tjock. Tidigare när jag gick ut på krogen så hade jag aldrig problem att få ragg och
gratis drinkar. Igår var det ingen som ens dansade med mig, det gjorde mig ledsen och ökade mitt självhat. Jag behöver bekräftelse från flera håll att jag duger, men igår kände jag mig bara fel. Visst hade jag kul! Vi tjejor hade en rolig kväll och jag vågade till och med shotta lite. Det gjorde ju att kvällen blev bra och att den var värd dagens dos av ångest. I går natt blev det som vanligt bakismat, jag beställde in en hamburgare som ligger i salladsblad och lökringar till, men allt kom upp igen direkt. Jag kunde inte tillåta mig
det, det visste jag redan innan. Men varför då i hela friden äter jag om jag ändå bestämt mig för att spy? Det är ju helt sjukt.

Nej nu ska jag umgås med min kompis, sedan ska jag till gymet. Det blir 45 min kondition och 45 min styrka. Sedan blir det milen i
morgon .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar