Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 7 februari 2010

Söndag

Börjat dagen med en frukost, nu ska vi till affären och handlar nödvändigheter så som; keso, fetaost, bröd, mjölk, yoggi lågkalori, ägg, toalettpapper mm. Jag ser ju till att planera målen mycket noggrant och allt ska finnas hemma för att slippa ändra på planen, just för min ångest. Tycker jag äter MASSOR, men efter en dag med fulla mål och utan kompensation mår jag bättre än jag gjort på länge. Är varken hungrig eller trött, utan kroppen är nöjd. Jag ligger på än 1300 kcal om dagen och det är uppdelat så att ca 33 % är kolhydrater, 33 % fett och 33 % protein. Alltså liknar ISO-dieten ganska mycket, fast det kommer mer naturligt. Så länge jag följer matschemat ska jag fortsätta träna och även nu lägga till styrketräning. Idag hade jag tänkt att cykla 45 min och sedan köra mage/rygg i 15 min. Sedan tar jag alltid en kvällspromenad på 50 min på kvällen så kommer upp i ca 12000 steg om dagen. Det gör att jag fortfarande går minus, men eftersom jag måste ta en sak i taget så är jag nöjd med det.

Veckan som kommer har jag, träningsmässigt planerat ungefär så här:
Måndag: 28 min Cross
60 min ridning

Tisdag: 30 min cykel
30 min styrka överkropp

Onsdag: 30 min cross
60 min ridning

Torsdag: 90 min powerwalk

Fredag: 30 min cross
30 min styrka


1 kommentar:

  1. En vecka bara. Men han skrev att han inte känner något för mig osv...Och jag hade tyvärr blivit kär. Och han har behandlat mig mer än underbart under tiden vi träffades...Och jag vet inte om han vill fortsätta ses eller vad det är frågan om. :(

    SvaraRadera