Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 7 februari 2010

Kvällsångest

Okej, det är svårare än vad man kan tro att börja äta "normalt", för jag har stora ångest och skuldkänslor just nu :( Det känns som att jag gått upp 10 kg, men intalar mig själv att det är en fysisk omöjlighet. Cyklade i 40 min idag, riktigt hårt och jag svettades verkligen som en karl, sexigt värre. Efter Blåsningen ska vi ta en långpromenad, vilket kommer lätta klumpen i magen!

Imorrn har jag Dagvård igen, men innan dess blir det 30 min cross och promenad till avdelningen. Sedan är det ridning i morgon kväll! Så jag har en morgon dag också!


1 kommentar:

  1. Han säger att han är känslokall och inte kan känna något. Dessutom är han jättesvår att prata med, det går inte att få fram något. Jag mådde bara så mycket bättre sen vi hade börjat träffas och nu känner jag mig nere på 0 igen. Vet inte hur jag ska gå vidare? Han har massa saker här också...Åååh.

    SvaraRadera