Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 14 februari 2010

Träningsplaner för nästa vecka

Måndag: 30 min cross morgon.
45 min ridning
30 min styrka ö.k

Tisdag: 30 min cross morgon
90 min bikram yoga

Onsdag: 45 min cykel + 15 min mage+rygg
45 min ridning

Torsdag: 30 min cross morgon.
60 min styrka ö.k+u.k

Fredag: 30 min cross morgon.
ev 30 min cykel e.m

Lördag: 90 min powerwalk

Söndag: 30 min cykel
30 min styrka ö.k

Det känns som en ganska realistiskt schema, visserligen kan det ändras om tiden blir knapp eller något inträffar. Men jag kommer försöka få in antalet träningstimmar!

Dock gäller det nästa vecka att jag äter mina 5 mål, inga godsaker och följer strikt tidsschemat! Inget fusk, inget mygel! Här ska ätas och tränas! Ingen mat=ingen träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar