Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 15 februari 2010

Måndag ny vecka, nya tag! Dag 15

Har varit en dålig uppdatering under helgen, anledningen är att jag inte haft något vettigt och skriva och att jag haft kompisar hos mig hela helgen. Det är svårt att få ro och bara sätta mig ner och samla ihop tankarna. Denna helg har annars varit helt okej, haft trevligt sällskap och en underbar alla hjärtansdag!

Matmässigt har det gått mindre bra, har spytt alldeles för mycket och jag skäms över mig själv. Varför kan jag inte sluta bara? Imorse vaknade jag upp med en liten förkylning och det knäcker mig. VILL TRÄNA!!! Jag har abstinensbesvär om det går en dag utan träning. Igår körde jag ett styrkepass på 40 min och det lider jag av idag, min rumpa gör oooont! Hade tänkt köra ett crosspass idag, men får se hur jag mår ikväll, troligtvis så är jag fortfarande förkyld. Men det blir ridning i alla fall och promenader så lite får jag röra på mig!

Ska ev. träffa läkaren idag, har ont i magen och det kan vara magkatarr eller något liknande. Det är super svårt att äta och det försvårar hela situationen, för jag mår illa efter jag ätit PGA mina magbesvär. Jag hoppas jag slipper göra en gastrosskopi, för det verkar så äckligt!

nej nu ska jag ta och sova lite, är så trött. Mina inlägg suger, ska bättra mig!

1 kommentar:

  1. Jag gjorde gastroskopi en gång när jag hade svalt rakblad ( dumt) visseligen var jag sövd under tiden, men efteråt kunde jag inte prata och hade jätte ont i halsen. Så ett tips är att ha halstabletter med sig!

    SvaraRadera