Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 15 februari 2010

träningsvärk

Fy, kan knappt gå! Men ridningen gick helt okej idag, dock var det kämpigt med värken! Matmässigt har det gott bra, eller det känns ok!

Frukost: 2 fullkornsmackor med räkost+leverpastej+ 1/2 mjölk
Lunch: Nästan en hel portion ris och köttgryta+sallad
Mellis: 1/2 banan+2 msk mini keso+1.5 dl lättyoggi med sötningsmedel+kanel+1 ägg
Middag: Korvstroganoff+fullkornspasta
Kvällsmål: 3 msk mini keso+1 dl yoggi+kanel+ 1,5 rågmacka med räkost+ 1 liten bit mörk choklad
Totalt: ca 1350 kcal

ut: ridning 250 kcal
promenader 270 kcal
tot. ca 520 kcal

Det går framåt, men det känns tungt att skriva hur mycket jag ätit, även om det kanske är för lite. Men men. Värre kommer det bli....


1 kommentar:

  1. Tänk om jag kunde äta så lite.. du skulle svimma över att se mina intag!

    Är verkligen med dig med antitränignsångest. Är man van till det känns det riktigt jobbigt om man drar in på det. Men man får tänka att det kanske är nödvändigt för att man ska bli frisk. Jag vet att jag komemr göra det men är inte tillräckligt motiverad just nu :/

    Och dina inlägg suger inte! Du är så duktig på att uppdatera!

    Vill jättegärna träffa dig! Mejla mig vart du bor och när vi kan ses så ska det nog bli av;)
    ASMÅNGA KRAMAR<3

    SvaraRadera