Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 8 mars 2010

Har haft en strålande dag idag! Solen ger mig verkligen energi och hela kroppen skriker VÅR! Idag sprang jag 5 km och tog en morgonpromenad i solen. Hoppade frukosten på Dagvården och tog en lång dusch och bara pysslade om mig själv! För första gången på länge kände jag mig så lätt, allt kändes så självklart och enkelt. Sedan att känslan inte varade så länge är inget jag kan göra något åt. Det kommer allt eftersom. På kvällen har jag mest tagit det lugnt och bara umgåtts med min pojkvän. Åt lite kladdkaka och ångesten började direkt riva i kroppen, men istället för att spy, tog jag mig en varm skön dusch. Försökte avleda ångesten så gott jag kunde, även om jag fortfarande bara vill spy. Känner mig så äcklad.

I morgon bitti får jag sällskap när jag tränar, min bästa kompis har bestämt sig för att börja träna och jag ska vara hennes Pt! Det blir 30 min (ca 7 km) cross och på eftermiddagen ett träningspass. Fokus på armar, bröst, rumpa, mage och rygg. Magrutor nästa! Annars är morgondagen helt TOM! Skönt, ska passa på och tvätta och städa igen. Blir väl kanske en hyrfilm och mys på kvällen. Idag tycker jag att jag kan skriva upp mitt matintag, då det är bra!

Frukost: 2 mackor+ leverpastej+skinka+1 glas mjölk
Lunch: Kalops med ris+grönsaker
Mellanmål: Riskaka+äpple+Te
Kvällsmat: Spaghetti+köttfärssås
Kvällsmål: Sallad+soltorkadetomater+fetaost+kladdkaka

Bra va?? On my way to a normal life!

Nej nu en liten kvällspromenix! God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar