Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 15 mars 2010

Plan

Har satt upp en liten träningsplan, eller en ram eller i alla fall riktlinje på hur veckans träning ska se ut, jag har ju så lätt att överträna så det är lika bra!

Måndag: 40 min promenad innan frukost.
30 min cross eftermiddag
60 min ridning

Tisdag: 30 min cross på morgonen
60 min styrka
20 min löpning på kvällen

Onsdag: 30 min cross morgon
60 min ridning
40 min promenad kvällen

Torsdag: 30 min cross morgon
40 min styrka

Fredag: Springa milen

Lördag: 60 min styrka
2 h promenad

Söndag: 45 min cross
25 min löpning kvällen

Är det för mycket? Eller? Kommer äta som en häst!

3 kommentarer:

  1. Smart att lägga upp ett schema!
    Jag har också förmågan att överträna.. Ska försöka följa ditt exempel!

    SvaraRadera
  2. Du måste ha minst en vilodag Miranda!!! Ja e rädd om dig! Älskar dig

    SvaraRadera
  3. WAY TO MUCH! Dessutom måste du ha vilodag ju!

    SvaraRadera