Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 14 mars 2010

Tidig morgon

Jag ska alltid vakna tidigt när jag väl får chansen att sova ut. Inte ens min hund vill gå upp, fick släpa ut honom på en promenad och då sprang han iväg och kissa, för att sedan sätta fart mot dörren igen. Det blev att vända och gå tillbaka till lägenheten. Pojkvännen sover också, fast det behöver han. Funderar på hur jag ska spendera dagen. Har en fruktansvärd träningsvärk, så det känns inte lockande att ge sig ut och springa nu på morgonen. Nej jag väntar tills gymet öppnar och ställer mig då på crossen i 30 min. I eftermiddag blir det styrka ö.k med min kompis.

Åh det är så vackert väder ute, klarblå himmel och sol. Jag kanske ska tvinga ut hunden på en morgonpromenad trots allt?! Ja det gör jag!

1 kommentar:

  1. Känner igen det där. För första gången på länge så hade jag chansen att sova ut nu i helgen och vad händer då? Jo jag vaknar klockan SJU! Men men, idag inser jag att man hinner med rätt mycket och är mindre stressad ändå :)
    /Maria

    SvaraRadera