Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 16 april 2010

Ångestdag nr 1

Det är lättare att sitta här framför datorn och låta kaxig och stark, men det är svårare att förverkliga det man säger. Jag vill bli frisk, men det är så svårt. Satt och grinade igenom mig lunchen som min pojkvän tvingade i mig vid halv fyra. Hur kan man vara så känslig, tider är viktigt, jag får inte missa en enda måltid för då får mina demonerna kraft över mig. Då blir nästa måltid en pina. Idag var ett bevis för det. Nåja, jag får kämpa vidare. Tyvärr kan jag inte bara skriva om att jag lyckas, för det gör jag inte. Middagen gick bra och det är jag nöjd över!

Har haft en hel del problem på sista tiden, men idag har några lyckats lösa sig. Det känns bra och jag är tacksam att jag har så underbara föräldrar <3.>

1 kommentar:

  1. haha, ja, det finns tyvärr inte mycket annat att göra när man är väldigt säker. gäller bara att acceptera det själv så kan man stå för det. dock gjorde jag det för längesen.
    jag är 18. :)

    SvaraRadera