Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 13 april 2010

Denna dag har varit helt ok, men väldigt jobbig. Tränade först 60 min cykel och 45 min styrka. Ville ge mig ut på en löptur, men kroppen måste få vila lite. I morgon bitti skall jag träna 30 min kondition eller så tränar jag 45 min efter frukost. Får se när jag vaknar i morgon. Sedan blir det löpning på eftermiddagen. Eller så blir det inte det. Får helt enkelt se!

I morgon skall jag även träffa terapueten. Efterlängtat ska jag säga. Usch anoexin har inte varit snäll mot mig idag. Jag vet knappt hur jag ska gå vidare, men det är väl bara att kämpa på eller hur!?! Dagens mat ser ut så här, vet inte om jag ska skratta eller gråta:

Frukost: 2 hembakade smörgåsar med lite smör.
Mellis: 1 proteindrink + 1 kladdkaka
Lunch: 1 port gröt+ 1 smörgås med lite smör
Middag: Fil och hemgjord musli+ 1 ägg
Kvällsmål: 1 riskaka+vindruvor.

Nå? Är det för lite? inte vet jag, för mig har det varit ångest, ångest ångest över dagens matintag. Det känns så mycket, så äckligt. Nej i morgon måste jag äta MAT. Det bara är så. Jag har inget val.

2 kommentarer:

  1. Sv: Vad gullig du är! Jag ska ta reda på vad ångest egentligen är nu tror jag. Tack för dina intressanta tankar!

    SvaraRadera
  2. Härligt att det går bra med hästen, är det en unghäst du har köpt? Idag har min häst haft en vilodag. Jag har boxats istället.

    Jag har blivit utsatt för många sexuella övertramp. Pedofilen kom in i mitt liv när jag var 11 och det pågick tills jag var 18. Utöver det så har jag även våldtagits på en fest när jag var 19 år osv...

    SvaraRadera