Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 13 april 2010

Tisdagmorgon!

Gick upp vid 7.00 och satt på cykeln kl 07.45 och cyklade i 60 min. Jobbigt, men jag klarade det. Rumpan känns lite stum, men då vet jag att det är som det ska vara. Efter passet körde jag 40 min styrketräning. Har börjat höja på nästan alla övningar nu! Det gör mig glad. Såg dock en tjej som hade otroligt komplex för sin kropp. Tror hon körde 8 st olika magövningar medan jag tränade. Vill bara gå fram och säga att hon är fin som hon är, men att om hon vill minska i omfång (var lite lätt rund) så ska hon satsa på kondition. Det går inte att punktförbränna. Det är bättre att träna hela kroppen och koppla på magmuskelaturen i alla övningar, för då tränas magen samtidigt. Jag förstår inte denna hysteri med att BARA träna magen? Det fungerar ju inte så bra....

Idag har jag INGET mer bestämt. Ska skicka ett paket till min vän, skulle skickat den igår, men eftersom jag mådde som jag mådde så orkade jag inte. Tror hon förstår det....I skrivande stund sitter jag och häller i mig min proteindrink (Inte gott). Det är bra! Sedan ska jag duscha och ta mig en nap innan lunch. Efter lunch ska jag åka till stallet och bara vara där hela eftermiddagen. Min häst har fått gå ute utan täcke så han lär vara lagom ren ^^. Sitter också och googlar lite på Capio? Någon som vet hur behandlingen ser ut där? Saknar min underbara pojkvän, det är lite tomt utan honom på dagarna. Men jag får se honom ikväll igen! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar