Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 23 april 2010

Gisela

Idag åkte jag norrut till Uppsala för att träffa Gisela! Det var ett intressant möte och jag känner att jag måste ge allt nu. Tydligen hade jag järnbrist samt fettbrist. Så nu är veckans mål att ha smör på varje macka+ äta större portioner. Det känns tungt, men nödvändigt. Mina krafter börjar ta slut och min kropp känns allt mer sliten. Nu är det äta mat som gäller och förse min kropp med den näring den behöver. Ska tillbaka till henne om 3 veckor och då ska vi fortsätta. Märkte att hon tyckte det var konstigt att jag inte hade någon terapuet som hjälpte mig på vägen, enligt henne ska jag gå upp i vikt, men under dagvården var målet att behålla vikten, att det var möjligt. Men men, får se, försöker bara att börja från början med allt, äta, dricka och vila. Sitter just nu hemma hos en kompis i Uppsala, vi har ätit mat och även druckit ett glas vin (vilket har gjort mig salongsberusad). Snart ska vi ner på stan och kika lite i affärer...

1 kommentar: