Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 19 april 2010

Måndag morgon bra start!

Morgonen bestod av ett tufft intervallpass på 30 min. Trodde seriöst att jag skulle dö, så jobbigt var det. Efter träningen tog jag 1 proteindrink, 1 ägg, 2 smörgåsar + gröt. Det satt fint! Under förmiddagen har jag suttit och hjälpt min kära mor med lite sysslor och fick även ett samtal som gjorde mig väldigt glad! Hoppas nu att det går vägen. På torsdag vet jag! Så morgonen kunde inte börjat bättre! En bra start på veckan! Tänk så livet kan förändras, vissa dagar vet jag knappt hur jag ska orka genomlida dagen, varje måltid är en stor utmaning och energin är som bortblåst, medan andra stunder så känns allt så lätt. Nästan så att jag är bipolär. (Fast det är jag inte, har inga maniska perioder bl a).

Resterande av dagen ska jag mest pula lite, åka till stallet, städa och träna. Ikväll ska jag skriva kontrakt med tjejen som jag har boxen av, det är inte gjort än. Fy mig, fast till min fördel i och för sig. Nej nu ska jag ta och förbereda lunchen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar