Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 18 april 2010

Tjejklassiker


Mitt första delmål är att klara Tjejklassikern! Då ska man klara av att:

Tjejklassikern

För att erövra Tjejklassikern ska du

  • genomföra ett av skidloppen Kristinaloppet 30 km eller Tjejvasan/Kortvasan 30 km
  • cykla Tjejvättern 100 km
  • simma Vansbro Tjejsim 1 km
  • springa Lidingö Tjejlopp 10 km

Genom att genomföra dessa lopp inom ett år blir du en Tjejklassiker och erhåller tjejklassikerdiplomet. Du kan starta med valfritt lopp.


3 kommentarer:

  1. Wow.. Det där låter jobbigt. Fast simningen skulle vara ganska kul. :)
    Sv: Nja.. dricka är viktigare. Man kan träffas och drick en kopp te tillsammans, det är så otroligt mycket mysigare.

    SvaraRadera
  2. sv: tack för din kommentar:) Jo har ju hört det många gånger men inte testat direkt, inte på länge iaf;)

    Jo vill ju så gärna gå ner i vikt men det här funkar inte särskilt bra, hetsa o svälta:/ Men klarar inte av att äta som man ska längre än ett par dar. Hetsar ändå även fast jag har ätit tillräckligt, eller kasnke inte hetsar men äter alldeles för mkt iaf. Då svälter jag för att inte gå upp i vikt och sen är jag där igen:/ Svälta och sen hetsa.

    SvaraRadera
  3. Härligt delmål :) har simmat vansbrosimmningen på tre km. Det var väldigt kallt. Så ta en varm våtdräckt som du har provat att simma i innan. Jag gjorde nämligen inte det och den gjorde så att min rumpa flöt upp jätte mycket så jag kunde typ inte simma utan fick mer eller mindra "driva" med strömmen. haha / kram Lilly

    SvaraRadera