Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 18 april 2010

Planering träning!

Måndag: 10 min uppvärmning rodd
Styrka pass 1 (överkropp)
***********************************
Intervall 30 min crossen
Avsluta med 30 min stretching
____________________________
Tisdag: Crosstraining 28 min
Magträning 30 min
***********************************
Powerwalk 60 min
____________________________
Onsdag: 15 min uppvärmning rodd
Styrka pass 2 (ben)
***********************************
Ridning 45 min
***********************************
Cykel 45 min
____________________________
Torsdag: Löpning 25 min. (obs! fokusera på teknik)
Mag+ryggträning 30 min
_____________________________
Fredag: Cross 10 km (44 min).
************************************
Styrka pass 3 (överkropp)
_____________________________
Lördag: VILA
_____________________________
Söndag: Löpning 30 min (teknik)


1 kommentar: