Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 18 april 2010

Vaknade nyss

Shit, klockan är tjugo i tolv! Jag och min älskling ligger fortfarande i sängen och sover. Vaknade vid ca halv tio, men somnade om. Det är väldigt ovanligt att jag tillåter mig själv att sova så här länge. Dagens planer är endast stallet och cykel 60 min. Det tar jag senare. Ligger just nu och funderar på vad jag ska äta till lunch! Vet inte riktigt vad jag vi har hemma, men det är snart pengar igen så får hålla ut och länsa frysen veckan ut!


1 kommentar:

  1. Tack för infon. Jag är ganska ny på detta men det kanske märks haha
    Men om man ska dricka kreatin 4 ggr/dag och protein 3gg/dag så gör man inget annat haha. Fast skulle vara spännande att testa under en period. Har som sagt proteinpulver hemma, gainer, inte så mycket kvar men kanske räcker till några gånger. Ska man ta det efter ett träningspass då??
    Kram

    SvaraRadera