Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 25 april 2010

Planering träning!

Måndag: 15 min cross (intervall) ff: Före frukost!
Styrka pass 1 (överkropp)
15 min cykel
60 min powerwalk f.f
45 min ridning
_____________________________
Tisdag: 45 min cykel f.f
+ 20 min mage
60 min powerwalk
_____________________________
Onsdag: 20 min rodd
Styrka pass 2 (underkropp)
20 min cross (intervall)
Powerwalk 45 min f.f
Ridning 45 min
_____________________________
Torsdag: 60 min power walk f.f
15 min rodd + 15 cykel
magträning 20 min
_____________________________
Fredag: Cross 7 km +
Styrka 2 (överkropp)
______________________________
Lördag: Powerwalk 70 min
______________________________
Söndag: 60 min cykel+
mage 20 min
______________________________



2 kommentarer:

  1. Hej vännen :) Bra upplägg :) men jag hade gärna lagt in en hel vilodag på söndagen :) och kanske bara ett pass på torsdagen :) annars ser det bra ut :) Tycker det är kul att du tränar för att göra dig bra på tjejklassikern :) Men kom ihåg att vila, det är då du bugger upp. Det är jobbigt, men försök att tänk att det faktiskt gör dig bättre :) det är inte bra att bli övertränad. Kram Lilly

    SvaraRadera
  2. Hej igen :) glömde skriva :) försök att ät frukost innan träningen :) om bara så en banan :) det ger mycket snabbare och bättre resultat :) kram Lilly

    SvaraRadera