Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 19 april 2010

Don´t mess with a horsegirl!

Sitter och fikar med min bästa kompis. Vi har ett ordentligt "tjejsnack" just nu och det är så skönt! Även om vi ses varje dag, så har vi 1000-saker att prata om^^. Just nu pratar min kompis med sin far (som hon är osams med, men som hon råkade fick-ringa, lika bra att reda ut allt.) Väntar på att falukorven ska tina och sedan ska jag koka potatis, det ska bli gott! Har ridning ikväll och sedan ska jag till min pärla!

Känner mig allmänt pigg just nu, vilket glädjer mig. Förra veckan var hemsk, så jag är glad att det har gått åt en annan riktning denna vecka. Dock är det början av denna vecka än så länge, men jag hoppas innerligt att det fortsätter såhär! Monstrerna skriker inom mig, men jag är stark. Tänk framåt, stå ut! Det kommer gå bra, jag måste ta en större tugga av livet helt enkelt! Hit är inte fröken anorexi välkommen längre!

1 kommentar:

  1. Vilken kämpe du är!! Beundrar dig verkligen och är glad för att det iaf verkar gå åt rätt riktnin:)
    Shit tjejklassikern verkar ju spännande! Och tuff:P

    Jag vill jättegärna träffa dig! Jag är hemma själv i helgen så du får gärna svänga förbi norrköping om du har tid och lust:)

    kraaaaaaaaaaam på dig <3

    SvaraRadera