Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 20 april 2010

Solig dag!

Drömde att hela världen skulle gå under och allt var kaos, varenda människa sa farväl till varandra alla elden släcktes för gott. Dock försökte jag och någon mer i drömmen (vilken person minns jag inte), överleva och vi kom på olika taktiker för att lura "fienderna". Haha. Vilken dröm, eller mardröm, men den påverkade mig rejält. Vaknade mitt i natten av att jag var tvungen att besöka toaletten och jag vågade knappt gå de 10 meter till toaletten, så rädd var jag! Haha.

Nåja, nog om mina fjantiga drömmar. Gick upp och körde på crossen i morse, det kändes riktigt bra! Förutom att två tjejer bredvid mig snackade jättehögt med varandra när dem tränade(!). Förstår inte vitsen att prata och träna, okej, det är väl ett bra sätt att umgås, men man stör ju alla andra. Träningen
ger ju inte lika mycket heller, jag skulle aldrig palla att prata när jag tränar, kör ju hårt! Men men, det glädjer mig lite att människor finner olika sätt att umgås, för man ska ju göra det man mår bra av! Träning ska vara kul, enkelt och inte på blodigt allvar plus bidra lite socialt också! Jag kan inte träna ihop med mina vänner, blir stressad och får prestationsångest. Jämför mig ju hela tiden, vilket sätter press på mig att ta i mer, springa fortare eller lyfta tyngre. Det g
ör att jag blir tröttare än vanligt= känner mig dålig. Måste lära mig att slappna av!

Idag blir en mysig dag! Först ska jag träffa upp två barndomsvänner för en fika, vi ska sitta ute i solen! Cafét har världens godaste kladdkaka så ska satsa på en sådan! Sedan kommer en annan nära vän hit till Stockholm och hälsar på och då ska vi äta sushi till lunch och sedan åka till stallet! Hon är lika hästtokig som mig! Känner mig sommarfin idag, bar upp alla sommarkläder från källan och har s
att på mig en söt sommar outfit. Ska bara sätta på mig lite mascara så är jag helt färdig. För en gångskull så gör jag mig lite fin och vårdar mitt yttre. Det är inte bara den inre sidan som behöver en boost ibland, utan också den yttre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar