Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 8 april 2010

Var är du?

Har varit helt väck idag, tänkt på allt och inget. Eller jag har tänkt på massor, men när väl tanken är tänkt kommer jag inte ihåg vad jag tänkt...åh, ni hör ju själva! Har i alla fall beslutat att ställa in vissa planer inför sommaren, ska inte forcera fram mitt tillfrisknande. Det får ta den tid det tar helt enkelt. Idag har jag inte gjort så mycket, varit i stallet, ätit lunch ute och storstädat lägenheten. Mått lite sådär blir deprimerad över att inte kunna träna, så om jag känner mig bättre imorgon blir det ett lättare pass på gymet! Sedan far jag hem till far och hälsar på, det ska bli mysigt, ska även träffa min bästa kompis!

Helgen blir nog ganska lugn, lite träning och mys i stallet. Ska även passa på att pussa extra på min pojkvän!

Åh, är helt borta, får inte fram något vettigt alls. Är helt borta!!! Var är jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar