Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 8 april 2010

V Ä R D E L Ö S

Jag hatar skuldkänslor, det är den värsta känslan som finns. Kan inte hantera den, förstå den eller ens tränga bort den. Jag avskyr mig själv, skuldkänslorna skapar jag själv och därav är det rätt åt mig att må dåligt. Hatar min impulsiva sida, den sätter mig i skiten, ständigt. Trodde jag hade lyckats hantera mina "uppåt" perioder, men tydligen inte. Gör samma jävla misstag hela tiden. S-A-K-T-A ner Miranda, S-A-K-T-A ner. Måste lära mig någon gång.

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Vill först och främst säga att du finns i mina tankar. Det verkar som att du är¨påväg åt fel håll. Men gumman, oroa dig inte. Det kommer motgångar, men det är bara ge sig fan på att inte tappa taget utan hitta en lösning på det, för förr eller senasre så finner man den. Och jag finns alltid här om du behöver mig ska du veta! Var aldrig rädd för att be om hjälp. Jag undrar lite över vad det är du har skuldkänslor över? Sedan ville jag höra med dig vilken dag vi kan ses och åka då kanske också kan ta oss ut till stallet? Saknar dig, underbara du, och B! Ni är i mina tankar dagligen och saknaden är stor. (L) Kramar

    SvaraRadera