Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 9 april 2010

Sista dagen

Nu har jag tränat lite, körde 33 min på crossen och det var riktigt skönt, hade ganska mycket lutning och motstånd, så kom bara 7 km, men är nöjd eftersom jag var lite krasslig igår! Nu ska jag skynda mig iväg till dagvården, sista dagen idag. Har inte varit där så mycket i veckan, eftersom jag lider av ganska stor seperationsångest, så måste jag "sakta" bryta med min behandling och alla underbara människor där. Får se vad som sägs, anser att jag inte fått så mycket hjälp alls, min terapuet som jag hade sedan innan är den som hjälpt mig, vården i övrigt suger och visserligen har jag börjat äta, men allt annat som hör en ätstörning till, finns kvar. Nu försöker jag "bota" mig själv, för det är bara jag som kan bestämma hur JAG ska leva MITT liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar