Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 4 maj 2010

Åh, denna dag började så lugnt. Nu känner jag mig "uppvarvad" som bara den. Tog en skön sovmorgon och gick ut med hunden, sedan mötte jag upp två underbara vänner för en lunch ute i det fina vädret. Efter det åkte jag till stallet för att vaccinera min häst (kräk). Det gick inte, han har fått nog av oss nu. Nåja, i morgon är det nya tag som gäller. (Kom inte och säg att vi INTE gjorde rätt eller försökte, trots konstens alla regler gick det inte). Sedan var det hem för att storstäda, tvätta och diska. Efter det uträtta en massa ärenden på stan och äta middag. Dagen har rusat förbi och nu sitter jag här och frågar mig själv var dagen tog vägen?

Laddar inför ett träningspass på gymet, ska bli skönt att sätta igång. Mitt sura humör och aggressioner behöver få pysa ut någonstans. Det blir nog en skön kvällspromenad med sambon och hunden efter kvällsmålet. I morgon väntar en minst lika intensiv dag, mäklaren kommer hit och ska "värdera" min lägenhet. Så det gäller ju att det ser snyggt ut (därav den hysteriska städningen). Sedan väntar stallet igen, åh, min plutt. Ska pussa extra mycket på honom i morgon! Trots allt så känner jag mig elak efter allt bråk idag. På kvällen kommer min kompis över och vi ska mysa och träna lite! Annars så väntar pappersarbete, räkningar och mycket annat på mig. Suck.

P.s Min ätstörning hinner jag inte med just nu, vilket är skönt. D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar