Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 10 maj 2010

Måååndag

Gud vad morgonträningen gick bra! 7 km på 32 min före frukost! Det är en ganska bra tid! Snacka om hög puls och hungrig mage när jag var klar. Nu sitter jag och äter en god frukost som består av 2 smörgåsar+ 1 ägg och en kopp Te. Jag har börjat märka skillnaden på min kropp nu när jag börjat äta lite mer. Inte utseendemässigt, utan snarare vad som sker i mig:

1. Jag drömmer nu mycket mer än tidigare.
2. Jag sover djupare.
3. Jag har börjat svettas otroligt mycket på natten, vaknar av att jag är helt blöt över hela kroppen...?
4. Börjat känna mättnad+hunger.
5. Har mer energi! Orkar göra mer saker och tänker inte hela tiden på mat.
6. Har nästan inga svimningskänslor alls längre!
7. Har fått tillbaka min mens.
8. Känner mig gladare över lag.

Detta var några saker som jag kom på i skrivandes stund. Vet ni, jag har fått denna förändring av vanlig kost och utan någon viktuppgång alls. Utan min kropp har kunnat sätta igång maskineriet igen efter en tid av svält. Visst är det jobbigt, men samtidigt, det är nu eller aldrig, jag ska bli frisk och börja leva på riktigt nu! Tänker inte gå hand i hand med min anorexi livet ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar