Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 29 december 2009

Den finns dar, men jag ser den inte

Sitter just nu framfor en av hotellets datorer, har haft nagra datorfria dagar och det ar super jobbigt. Jag behover fa skriva och uttrycka mig. Jag har i stortsett spytt 3-5 ggr om dagen, det ar sa mycket mat har, och jag kan inte undvika att ata, for da blir det fragor. Ar sjuk ocksa, forkyld och har ont i halsen, sa jag ska inte dolja att jag har en enorm hemlangtan. Saknar mina rutiner. Fast jag fragar mig sjalv vad jag saknar mest, ar det hemmet? Eller ar det faktum att jag lattare kan svalta mig hemma? Samtidigt vill jag inte hem till alla problem, masten och rutiner. Jag vill fly, men nar jag gor det blir allt kaos.

Ovrigt sa har vi det bra, vi solar, badar och shoppar. Hur har ni det hemma i Sverige?

2 kommentarer:

  1. Förlåt om jag är lite efter; vart är du någonstans :)?

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Gumman ta det lugnt. Är orolig för mitt hjärta av att spy en gng om dagen..
    Försök njuta av semestern ananrs komemr du att ångra det efteråt! Hur länge är du borta?
    Sverige är.. kallt. -15 och jag ska dansa utan ytterkläder 2h utomhus imorgon hehe. Gott nytt år på dig! <3

    SvaraRadera