Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 1 januari 2010

Nytt år, nya tag eller?

Ligger i sängen, ångestklumpen växer och växer för varje sekund. Det blev för mycket alkohol igår. Det innebär många kalorier och även om jag säkert spydde 5 ggr i går, så känner jag mig värdelös. Jävla sjukdom. Nej nu annat.

I morgon åker vi hem från Spanien, det ska bli skönt att komma hem till alla rutiner. Nyår var underbart och jag hade det jättetrevligt även om jag blev lite väl full kanske....Jag har gjort en lista på mina nyårslöften och nu ska jag verkligen försöka följa och ej bryta mina löften.

  • Sluta äta godis. Då menar jag sådant som köps i affären med 100 E-nr och bara är skit.
  • Börja Träna minst 6 ggr/veckan (vilket är ca 6 timmar). För att få upp en bra kondition och styrka.
  • Bara spy 1 gång/dag. (Min kille ville de, han lovade att sluta snusa om jag lovade det)
  • Gå ner 6 kg. (var tvungen att skriva mitt inofficiella nyårslöfte som delar av mig pressar på)
  • Bli Frisk! jag ska ta emot hjälpen jag får och satsa järnet på min psykiska hälsa.
Har ni avlagt några nyårslöften?

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du har haft det skönt utomlands! Hoppas att det nya året innebär glädje och lycka!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Inte än kan inte bestämma mig i vilken rikting de ska gå:P men att bara läsa dina gör att man bli så motiverad!
    Vi borde festa tillsammans 8-)

    SvaraRadera