Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 15 december 2009

Jag ser det snöar!

OJ vad snö det kommit under natten, det är helt sjukt att det kan snöa så mycket! Julkänslan ökar avsevärt så fort det blir snö! I morse när jag var ute med vår valp, skratta jag så mycket att det gjorde ont i magen. Hon har aldrig varit med om så här mycket snö förut. Hihi, Hon for runt, runt och runt i den djupa snön. Såg verkligen ut som att hon hade stenkul! Det blev el lite längre promenad med mycket bus i snön och jag kände för första gången på länge en viss lycka och lättnad. Känslan fanns bara där i några minuter, men det var underbart! Önskar dock att min pojkvän hade varit med, men han pendlar så han åkte tidigare på morgonen. Min älskade hund blev helt slut, då hon är en liten terrier så blev det mycket pulsa i snön. Direkt när vi kom hem slockna hon i buren och jag passa på att gå och träna!

Körde ett pass på 35 minuter. Är helt slut nu! Sitter och tvingar i mig frukost, för snart bär det av mot Hufvudstaden för att julshoppa med mamma! Ska bli så mysigt att bara få umgås med henne! Se bara om hon kan hålla det hon lovar. Ikväll ska jag träffa min syster också.

BTW, ställde mig på vågen idag. Har gått ner 0.5 kg sedan igår. Tror jag lider av vätskebrist, så dricker en massa vatten. Mitt BMI hamnar på 20.0. Snart är jag under.....

2 kommentarer:

  1. Haha ja, det hade motverkat sitt syfte garanterat!

    Det är inte värt att bli underviktig, du är värd så mycket bättre. <3

    SvaraRadera
  2. vi har ingen snö här i gbg än.
    skulle vilja busa i snön med min vovve.

    Förstår din kamp med BMI
    ett jävla helvete...

    Tack för kommentaren på min blogg,
    glad för att du kikade in!
    kram c

    SvaraRadera